• Reklamacje i zwroty

xeoms-2.png

Sklep xeom.pl prowadzi sprzedaż ,ze współpracą  z różnymi hurtowniami.
Klient przed wysłaniem towaru powinien najpierw skontaktować się z obsługą sklepu xeom.pl i podać czy jest to zwrot lub reklamacja.

W przypadku ZWROTU klient po napisaniu wiadomości do sklepu ,że chce zwrócić towar ,sklep zarejestruje zgłoszenie i wyśle adresem do wysłania towaru.

W przypadku REKLAMACJI powinien napisać wiadomość do sprzedającego i opisać szczegółowo powód reklamacji,( Im więcej dostaniemy informacji, zdjęć i opisu problemu, tym szybciej rozpatrzymy reklamację.) sklep po zarejestrowaniu zgłoszenia wyśle adres do wysyłki. Ważne: Dzięki wstępnym weryfikacjom część zgłoszeń reklamacyjnych może zostać rozpatrzone zdalnie, bez konieczności odsyłania towaru. 

Klient odsyłający towar na adres inny niż ten , który przekaże sklep ,naraża się na dodatkowe koszta przesłania towaru do hurtowni

Klient pokrywa całkowity koszt wysyłki w przypadku zwrotu towaru lub reklamacji!

Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie ,jeżeli pomimo odpowiedniego zabezpieczenia, coś niedobrego stanie się z przesyłką , klient powinie skontaktować się ze sklepiem i przede wszystkim NIEZBĘDNE jest zareagowanie już w chwili kiedy zauważysz, że z przesyłką coś jest nie tak. Należy poprosić kuriera o spisanie protokołu potwierdzającego zaistniałą sytuację.
Jest to niezbędny krok do podjęcia dalszych działań.







Zwroty są przyjmujemy tylko pod warunkiem, że zwracany towar nadaje się do dalszej sprzedaży i nie posiada żadnych uszkodzeń - towar uszkodzony podlega reklamacji.

Zwrot możliwy jest w terminie do 14 dni od momentu dostarczenia towaru do klienta.